Hra Black Gold – oblíbená fantasy gamesa budoucnosti

Hra Black Gold online

Velmi zajímavý MMORPG titul, který dnes patří mezi jeden z těch, který v hráčské komunitě budí zvýšený zájem. Přesně takový je titul nesoucí název Black Gold, který je zasazený do světa budoucnosti a fantasy, který je pojmenován jako Montel. Právě zde čeká na hráče království Erlandir, které je spojeno s mnoha kouzly a mystikem. A právě v tomto prostředí se ocitnete vy, jako hlavní postava, která má za úkol se ve hře nejprve zorientovat a následně si vybrat své místo.

Dvě hlavní frakce

I když celý herní svět je původně mystický, dochází postupem času k tomu, že první mystická frakce je napadána frakcí druhou, která staví svůj směr a cesty spíše na tom, že cílí na vyznavače moderní technologie. A právě tyto frakce se v rámci hry Black Gold samozřejmě utkají. A vy sami, jako hlavní hráč musíte být na jedné straně. Jakou si vyberete? Samozřejmostí je, že váš konkrétní výběr bude následně spjatý s vašimi dovednostmi, stejně jako s vašimi schopnostmi, nebo s celou řadou různých postupů, které ve hře jsou.

Bitvy vás čekají na každém kroku

Že je titul Black Gold skutečně zajímavý, to dokazuje i fakt, že se zde neobejdete bez nutnosti účastnit se celá řady bitev. Právě v nich se následně ocitnete v situaci, kdy se mezi sebou setkávají technologické novinky, s kouzlem a také dovednostmi mnoha šamanů, kterým může být i vaše postava. Kdo nakonec zvítězí? To už záleží jenom na vás.

Video trailer gameplay: Hra Black Gold

Díky spojení těchto dvou světů je titul Black Gold zajímavý také v tom, že nám umožní nahlédnout do dvou velmi propracovaných světů. Velmi povedená grafika, stejně jako celá řada různých postav, stejně jako budov, nebo moderních či zastaralých bitevních lodí je zárukou, že v žádné fázi hry nebudete mít potřebu si říkat, že byste snad byly ze hry Black Gold jakkoliv zklamáni. Právě naopak. Hledáte-li něco nového a neobvyklého, je určitě cestou, se kterou chybu neuděláte.

Chci hrát hru Black Gold

Máš rád tuto hru? Dej na ni lajk, sdílej ji nebo nám napiš na Facebook, díky.